درود!!!
من حمید هستم و در این وبلاگ تلاش می شود تا برخی تجربیاتم را در کار کردن با نرم افزار Adobe InDesign و موضوعات مرتبط به اشتراک بگذارم. البته هدف من آموزش سرتاسر نرم افزار نیست. زیرا هم اکنون منابع بسیار کاملی برای فراگیری این نرم افزار در وب وجود دارد. همچنین هدف من آوردن تمام ترفندها و امکانات مخفی این نرم افزار هم نیست. زیرا در این مورد هم مطالب بسیار زیادی در وب می توان پیدا کرد. یکی از بهترین سایت های تخصصی برای یافتن اینجور تکنیک ها سایت InDesingSecrets.com هست که می‌ توانید به آن مراجعه کنید.
هدف اصلی من از درست کردن این وبلاگ به اشتراک گذاشتن تکنیک هایی است که به نوعی با زبان فارسی در ارتباط است. زیرا بیشتر انجمن ها و وبسایت های موجود پیرامون این نرم افزار با زبان های لاتین کار می کنند و من منبع کاملی درباره ی کارکردن با زبان فارسی در این نرم افزار پیدا نکردم. به همین خاطر احساس کردم که نیاز است چنین مرجعی وجود داشته باشد و تصمیم گرفتم تجربه ای که در این باره بدست آورده ام را به اشتراک بگذارم تا دیگران بتوانند بهتر و آسوده تر از این نرم افزار بهره ببرند.

پیروز باشید!